سبک طراحی داخلی التقاطی| آشنایی با سبک دکوراسیون التقاطی در طراحی داخلی
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

سبک طراحی داخلی التقاطی

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

تناژهای چوبی گرم و رنگ‌های پاپ همان چیزی است که مشتری برای این فضا در نظر گرفته است. سپس هدف این بود که فضایی ایجاد کنیم که احساس راحتی کند و در آن زندگی کند و در عین حال در کنار هم قرار گرفته و پیچیده باشد. علاوه بر این، انتخاب نورپردازی خیره کننده نیز در ایجاد حس منحصر به فرد خانه بسیار مهم بود.

طبق فرهنگ لغت، سبک التقاطی به معنای انتخاب و استفاده از عناصری است که بهترین عناصر همه سیستم ها در نظر گرفته می شوند. 

سبک التقاطی دوره ها و سبک های مختلفی را در بر می گیرد و از طریق استفاده از رنگ، بافت، شکل و پایان گرد هم می آید. در اینجا نحوه تجزیه آن آمده است:

رنگ‌ها: پالت می‌تواند متفاوت باشد، اما بهتر است از چند رنگ خنثی استفاده کنید تا همه عناصر را به هم بچسبانید. در اتاق قرمز و طلایی تصویر، از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای برای آسیاب کردن پالت استفاده می‌شود تا طراحی عالی در میان رنگ‌های زیاد از بین نرود.

مبلمان: خطوط، روکش ها و مواد قطعات در یک اتاق با رنگ، پارچه یا یک روکش صاف تر یا خشن تر به هم گره می خورند.

پارچه ها: ظاهر التقاطی تا حدودی با انبوه پارچه ها مشخص می شود، چه طرح دار باشند، چه بافت یا هر دو. یک طرح رنگی انتخاب کنید و با یک رنگ خنثی به عنوان نیروی زمینی خود بچسبانید و با مواد جامد رنگی و بافت دار و الگوها و تزئینات، منگوله ها یا حاشیه به آن اضافه کنید.

فینیش ها: ترکیبی از پوشش ها و بافت ها یک ظاهر التقاطی را از بقیه متمایز می کند. پایه‌های لامپ برنزی براق با یک جعبه سیاه و سفید تضاد دارند، اما با رنگ‌های طلایی در سقف و دیوار پشت سر می‌بندند.

طراحی داخلی التقاطی سبکی است که هنرمندانه عناصر سبک های طراحی متعدد را در یک فضا ترکیب می کند. این شامل ترکیبی غیررسمی از اثاثیه و دکور است و از سبک‌های متنوعی بیرون می‌آید. اغلب، دکوراسیون التقاطی رنگ ها و الگوهای روشن را با هم ترکیب می کند و عناصر غیرمنتظره را در هم می آمیزد.

"التقاطی" یک صفت محبوب در اصطلاح طراحی داخلی است، به معنای دکوراسیونی که شامل عناصر ناهمگون است - ترکیبی از بافت ها، دوره های زمانی، سبک ها، گرایش ها می باشد.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: